שינויים

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

חלק א, פרק ה

נוספו 2 בתים, 16:49, 31 במרץ 2022
תיקון טעות: ויירא -> ויעצור
<tr>
<td class="para-num">2</td>
<td class="he">בדומה לכך נאמר אנחנו, שראוי לאדם שלא יתפרץ אל הדבר הגדול והנכבד הזה בעיון ראשון מבלי שיאמן את עצמו במדעים ובידיעות, ויתקן את מידותיו היטב, וימית את תאוותיו ותשוקותיו הדמיוניות. רק כאשר ישיג הקדמות אמיתיות וודאיות וידע אותן, וידע את דרכי הסקת המסקנות {{מונח|קיאס}} והבאת הראיות, וידע את הדרכים להישמר מתעתועי הדעת {{מונח|ד'הן}} –אז ייגש לחקירה בעניין זה. אל-לו לעצור בדעה {{מונח|ראי}} הראשונה שתעלה בדעתו, ולא לשַלֵּח את מחשבותיו {{מונח|פכר}} תחילה ולהשליט אותן על השגת האלוה, אלא יבוש ויירא ויעצור ויעמוד עד שיתקדם בהדרגה.</td>
<td class="ar">וכד'לך נקול נחן אנה ינבגי ללאנסאן אן לא יתהג'ם להד'א אלאמר אלעט'ים אלג'ליל מן אול והלה דון אן ירוץ' נפסה פי אלעלום ואלמעארף, ויהד'ב אכ'לאקה חק אלתהד'יב, ויקתל שהואתה ותשוקאתה אלכ'יאליה. פאד'א חצל מקדמאת חקיקיה יקיניה ועלמהא, ועלם קואנין אלקיאס ואלאסתדלאל, ועלם וג'וה אלתחפט' מן אגאליט אלד'הן, חיניד' יקדם ללבחת' פי הד'א אלמעני. ולא יקטע באול ראי יקע לה, ולא ימד אפכארה אולא ויסלטהא נחו אדראך אלאלאה, בל יסתחי ויכף ויקף חתי יסתנהץ' אולא אולא,</td>
</tr>

תפריט ניווט